вівторок, 11 січня 2022 р.

Акція «Говори спасибі!»



11 січня святкується Міжнародний День СПАСИБІ. У нашому швидкому ритмі життя ми не завжди встигаємо подякувати за щось близьких або рідних. Проходить час і все забувається. Потрібно зупинитися і задуматися, а може вимовити потрібні слова зараз? Слова подяки можуть принести людині величезне задоволення і просто необхідно іноді робити такі жести. У 2-А класі діти взяли участь в акції «Говори спасибі!» та дали інтерв’ю, в якому душевно висловили своє «Спасибі!».
Саша Чех: "Спасибі – це така подяка. Спасибі всім, хто мені допомагають: матусі, татові, бабусі, вчительці"
Меланія Кушнір: "Спасибі мамі за турботу!"
Уляна Плеханкова: "Дякую всім моїм друзям і рідним за любов!"
Олеся Сидоренко: "Хочу сказати спасибі своїй вчительці Ірині Вікторівні за те, що вона мене вчить. Дякую своїй подружці Насті за те, що вона мені допомагає, що дружить і робить мені добрі справи".
Марійка Анацька: "У мене хороші друзі Настя, Олеся і Уляна і я їм скажу спасибі".
Настя Сухочева: " Спасибі, моїм рідним і подружкам за радість!"
Паша Сунко: "Рідним спасибі, що вони є. Ярику, що він зі мною ділиться". 
Емілія Попова: "Хочу подякувати мамі за допомогу." 
Ангеліна Литовченко: "Дякую вчительці, за те, що обіймає нас, дякую подругам, що ми співаємо, дякую вчителю по танцях, що я танцюю".
Вимовляйте це чудове слово частіше, і говоріть його від щирого серця. Повірте, все повертається: хтось і вам обов’язково скаже СПАСИБІ!










Немає коментарів:

Дописати коментар